Vanliga frågor / Information om vår fysiska butik !
Vi på Turboshop Sweden AB har även en enklare fysisk butik där turbos för renovering kan lämnas in samt man kan hämta beställningar direkt i butik här.
Vänligen beställ och invänta klartecken tills vi hunnit plocka din order och gett dig klartecken att komma.
Hur kan jag betala i butiken? ( Vår fysiska butik i Ljungskile är öppen ordinare arbetstider 07:00 - 16:00 vardagar )
Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish,Klarna samt Stripe via hemsidan.
Hur lång är leveranstiden?
Vår vanliga leveranstid är mellan 0 - 3 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.
- Vi återkommer via mail / Telefon om det skulle vara ökad levtid eller liknande på din beställning.
Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?
Absolut,det gör du enkelt via hemsidan alternativt mailar till vår kundservice på [email protected] så hjälper vi er snabbt & smidigt att ändra i er beställning.
Var är min beställning?
För att enklast följa din beställning så rekommenderar vi att kika på hemsidan om vi uppdaterat trackinglänken.
Alternativt om ni har frågor maila till : [email protected]
Vänligen uppge beställningsnummer då det är väldigt mycket beställningar.
Kan jag beställa utanför Sverige?
Det går utmärkt.
Vi på Turboshop Sweden AB skickar dagligen europa runt.