Vanliga frågor / Information om vår fysiska butik !

Vi på Turboshop Sweden AB har även en enklare fysisk butik där turbos för renovering kan lämnas in samt man kan hämta beställningar direkt i butik här.

Vänligen beställ och invänta klartecken tills vi hunnit plocka din order och gett dig klartecken att komma.


Hur kan jag betala i butiken? ( Vår fysiska butik i Ljungskile är öppen ordinare arbetstider 07:00 - 16:00 vardagar ) 

Du kan betala säkert i butiken med kort, faktura eller Swish,Klarna samt Stripe via hemsidan.


Hur lång är leveranstiden?

Vår vanliga leveranstid är mellan 0 - 3 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.


- Vi återkommer via mail / Telefon om det skulle vara ökad levtid eller liknande på din beställning.


Kan jag lägga till/ta bort produkter från min beställning?

Absolut,det gör du enkelt via hemsidan alternativt mailar till vår kundservice på [email protected] så hjälper vi er snabbt & smidigt att ändra i er beställning.


Var är min beställning?

För att enklast följa din beställning så rekommenderar vi att kika på hemsidan om vi uppdaterat trackinglänken.

Alternativt om ni har frågor maila till : [email protected]


Vänligen uppge beställningsnummer då det är väldigt mycket beställningar.


Kan jag beställa utanför Sverige?

Det går utmärkt.


Vi på Turboshop Sweden AB skickar dagligen europa runt.